Επιστροφές

Ακύρωση παραγγελίας

Ο χρήστης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία καλώντας μας στο 2397103761 ή μέσω e-mail στο evgeniashop1@gmail.com Κατόπιν θα ενημερωθεί για τις επιλογές που έχει, ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας. Σε περίπτωση που τα προϊόντα βρίσκονται ήδη στον μεταφορέα, ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τα έξοδα αποστολής (αποστολή προς τον πελάτη και επιστροφή στην εταιρία).

Υπαναχώρηση/ Επιστροφές Προϊόντων / Εγγύηση

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, αλλά αντικατάστασή τους ή αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίσης αξίας, εάν έχει εξαντληθεί. Τα έξοδα επιστροφής του δέματος στην εταιρία, καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρεία. Στα προϊόντα προσφοράς δεν γίνονται αλλαγές.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον:

  • Ο χρήστης να επικοινωνήσει την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με το Κατάστημα, αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς, καθώς και την αιτιολογία της επιστροφής.
  • Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από φωτοτυπία της απόδειξης λιανικής ή δελτίο αποστολής, αν αφορά τιμολόγιο.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από σημείωμα του χρήστη με το λόγο της επιστροφής, καθώς και την περιγραφή τυχόν άλλων χαρακτηριστικών του προϊόντος ίσης αξίας με το οποίο επιθυμεί να αντικατασταθεί αυτό (π.χ. άλλο χρώμα, μέγεθος κλπ). Επίσης ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ζητήσει την πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος που επιστρέφει, προκειμένου να το χρησιμοποιήσει μελλοντικά και το αργότερο εντός εξαμήνου από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού επιστροφής.
  • Να έχει λάβει από το Κατάστημα έγγραφη έγκριση επιστροφής, η οποία αποστέλλεται στο e-mail που έχει δηλώσει στη φόρμα παραγγελίας.

Eφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
Evgenia dress with style, 570 14,Γ.Παπανδρέου 25,Σταυρός Θεσσαλονίκης. (Τηλ. 2397103761)

Προς αποφυγή ταλαιπωρίας, ο χρήστης καλό θα είναι να ελέγχει προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Εάν διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα, πρέπει να επικοινωνήσει ο πελάτης με το Κατάστημά μας αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη, είτε στo τηλέφωνo 2397103761 ή στο e-mail evgeniashop1@gmail.com

Όλα τα δέματα που αποστέλλονται από το Κατάστημα ελέγχονται προτού αποσταλούν και σφραγίζονται αναλόγως. Σε περίπτωση, που ο χρήστης διαπιστώσει κάποιο σφάλμα, θα πρέπει να εκφράσει τις επιφυλάξεις του εγγράφως σε e-mail, επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος στην κατάσταση που το παρέλαβε, και να επικοινωνήσει άμεσα με το Κατάστημα εντός 24 ωρών από την ώρα της παράδοσης.

Αν διαπιστωθεί πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας ή κάποια δυσλειτουργία στο εμπόρευμα, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει το Κατάστημα, εάν το εμπόρευμα επιστρέφεται εντός 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Αν κάποιο προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα επιστρέφεται με έξοδα του Καταστήματος. Οι επιστροφές από το εξωτερικό θα γίνονται με απλό ταχυδρομείο και θα επιστρέφονται στον χρήστη τα έξοδα αποστολής που θα έχει καταβάλει, όταν παραλάβουμε το προϊόν. Το ελαττωματικό προϊόν επισκευάζεται αναλόγως ή αντικαθίσταται και επιστρέφετε και πάλι με έξοδα του Καταστήματος. Σε περίπτωση μη αντικατάστασης ο χρήστης θα πάρει κάποιο άλλο προϊόν ίσης αξίας. Για να γίνει αποδεκτή μια επιστροφή για επισκευή/αντικατάσταση πρέπει η φθορά να μην προέρχεται από κακή χρήση του προϊόντος. Αν διαπιστωθεί ότι η φθορά οφείλεται σε κακή χρήση από τον πελάτη, το προϊόν τού επιστρέφεται στην ίδια κατάσταση που το παραλάβαμε, τα δε έξοδα αποστολής στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον πελάτη.